אודות לגונה לגונה מלכותי לגונה פאטיו לגונה חוויה קולינארית לקוחות מרוצים לגונה ברשת

יום שני, 25 באוקטובר 2010

הכירו את הנבחרת של לגונה על החוף



אולמי "לגונה על החוף" יצאו במבצע חורף, שמחמם את הלב: מזמינים אירוע בחודשים דצמבר, ינואר או פברואר, ומקבלים לבחירה: עיצוב, צלם, תקליטן, תאורה, הגברה ומסכים, מרשימת המומלצים של לגונה על החוף.
מבצע החורף של לגונה על החוף משלב את הנוף האולטימטיבי לאירועים, הלא הם גלי הים, עם האירוח המושקע, המעוצב והערב לחיך של לגונה על החוף, שבו משתלבים בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום האירועים. כך תחסכו כסף, זמן, טרדות ולחצים מיותרים:

                            הכירו את הנבחרת:











גיל אבירם- שף ראשי.

מלון דניאל בהרצליה, דן פנורמה ת"א, שרתון ת"א , דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א, קראון פלאז'ה בת"א, הם רק חלק מהמלונות שבחלקם התמחה ואת חלקם ניהל שף גיל אבירם. לאחר שהיה השף התפעולי של מלון ממילא בירושלים, היועץ הקולינארי של אולמי גאלרי פאלאס בת"א, השף הפרטי של קבוצת הכדורגל הפועל ת"א, והכיר את מטבחי העולם בהתמחויות בצרפת, סקוטלנד, יוון ואוקראינה - בחר אבירם להגיע אל אולמי לגונה על החוף. מעבר לתפאורה הטבעית של לגונה על החוף גיל מזמין אתכם לחוויה קולינרית שמציבה רף חדש ומגדירה מחדש את המונח אוכל באירועים.








אורלי שושן- שף קונדיטור.

זכתה במדליות כסף ודיפלומות בתחרויות בינלאומית בהן ייצגה את מדינת ישראל. את המומחיות שלה תבינו כשתטעמו את קינוחיה באירוע ולא תאמינו שהם פרווה ולא חלביים.
את הכישרון האמנותי שלה תגלו בעוגות החתונה שהיא מעצבת. רוצים עוגה כמו באגדות? אורלי תאפה ותעצב לכם את העוגה שתמיד חלמתם עליה.











אילן דרמון- סו-שף.

לאחר שהייה של עשר שנים במסעדות בקיימברידג' שבאנגליה ובפאריז, הגיע אילן דרמון אל מטבחי לגונה על החוף. היו בטוחים שמי שהיה אחראי על המטבח במסעדת "ז'ול ורן" שבמגדל אייפל, והכין מנות גורמה לאניני הטעם, יוציא תחת ידיו מטעמים לאירוע שלכם.













די ג'יי משה דר

מזה 12 שנה מקפיץ די ג'יי משה דר את בעלי האירוע והמוזמנים על רחבת הריקודים. כל סגנון מוזיקלי, מכל עדה ומכל שפה נגישים לאוזניכם ולרגליכם. מלבד ייעוץ והתאמת המוזיקה לסגנון האירוע שלכם, די ג'יי משה דר מכין אישית רמיקסים לוהטים, שילהיטו את רחבת הריקודים באירוע שלכם.




 






EDIT MUSIC




חברת די ג'יי המונה ארבעה תקליטנים מהשורה הראשונה בניהולו של די ג'יי אלי D. EDIT MUSIC
פונה לקהל הצעיר בעולם החתונות והאירועים, מלווה ומייעצת לזוגות מרגע התכנון ועוד לסוף האירוע. המיקסים מיוצרים על ידי התקליטנים באופן אישי, ומביאים לכם את איביזה ללגונה על החוף.












סילבר טאץ' הפקות אירועים


בבעלות רמי סילבר, מעצב ומפיק אירועים כעשר שנים. בוגר אדריכלות ועיצוב מבית הספר לאומנות "שנקר". תיק העבודות הרחב שיציג לכם, יפתח בפניכם עולם ומלואו של אפשרויות, ואתם תגלו שלרמי היכולות לתת פתרון לכל בקשה. גם כזה שיתאים לכיס מצד אחד ומצד שני ייתן לאירוע גוון יוקרתי.










מוסקט עיצובים עיצוב והפקת אירועים


בבעלות מישל גוריאשוילי ורות שלו. מישל גוריאשוילי מכיר את עולם החתונות והאירועים מגיל קטן. אמנם עד עכשיו הוא היה על הבמה, אבל הוא יודע בדיוק כיצד נראית העטיפה של אירוע מוצלח. יחד עם רות שלו, מעצבת בעלת ניסיון מוכח באולמות אירועים, הם יציגו לכם סגנונות עיצובים שונים ומגוונים לבחירה לאירוע המושלם כפי שתמיד דמיינתם.










דוד אסייג -מברוק



באשדוד והסביבה דוד אסייג בעלי חברת "מברוק", הוא מותג בענף צילום האירועים. לסטודיו שלו, יש את הכוח לתת גם איכות וגם שירות ברמה מאוד גבוהה. חברת "מברוק" מלווה את הזוגות הצעירים במהלך היום החשוב של חייהם. השילוב של יחס אישי ואיכות ללא פשרות משאירה בידי הזוג,מזכרת יפה ומרגשת .




  






NEXT הפקות




גיא יהודה מצלם אירועים כ-20 שנה. לפני חמש שנים יצא לדרך עצמאית ופתח את NEXTהפקות, כשהוא מחבר אליו צוות צעיר ודינמי ויחד עם זאת מנוסה ומקצועי, תוך הקפדה על סגנון צילום ייחודי, ליווי אישי לאורך האירוע ולאחריו ושירות אדיב.










סטודיו שבתאי



בבעלות שבתאי מיכאלי. ב- 20 השנים האחרונות משפחות רבות מאשדוד גדלו, התרחבו ותועדו על ידי שבתאי. הדור שגדל, מקים דור חדש וחוזר אל הסטודיו. חתן בר המצווה הופך לבעל ואחר כך לאב לבן. הימים חולפים, שנה עוברת, אבל העדשה של שבתאי תמיד נשארת...












JMP אולפני צילום


אתם מכירים אותו כ"פוטו יעקב", שמבסיס האם בלוד הוא יוצא לצלם אירועים בדרום, בצפון וגם בחו"ל. כבר מעל לשלושים שנה יודעים להעריך את היד המקצועית והעין המיומנת של יעקב מיכאלי, שמקפיד להתחדש בציוד היקר ביותר בעל הטכניקה המתקדמת ביותר.











בית הכלה – שיר


הוקם על שפת הים עם המון אהבה, אווירה, כישרון וחלום. את העסק המשפחתי מנהלת שירלי בורוכובסקי יחד אמה ועם מיטב אנשי המקצוע שנבחרו בקפידה רבה. בשיר בית הכלה מתמחים בעיצוב אישי, איכותי ומדויק לכל אחת כך שביום כלולותייך תהיי מאושרת וזוהרת מתמיד.












LA COPA


חברה לשירותי בר ניידים לאירועים בבעלותו של אושרי וייצמן, שלמרות גילו הצעיר (23 בסה"כ) הוא מכיר את חיי הלילה וענף האירועים מגיל נעורים. ברזומה של LA COPA תמצאו אירועים גדולים ונחשבים בסצינה המקומית ומחוצה לה.


אולמי לגונה על החוף ממוקמים בחוף לגונה, טיילת הקשתות בעיר אשדוד. לגונה על החוף הוא אחד מהאולמות היוקרתיים והיפים ביותר בארץ, ובין האולמות הבודדים הנושקים לים התיכון. בזמן האירוע רחש הגלים וריח הים משמשים תפאורה מושלמת לאירוע שלכם. בלגונה על החוף אנחנו שומרים על סטנדרטים גבוהים ביותר בתחום האירועים: מטבח עשיר ומגוון, עיצוב יוצא דופן, שירות יוצא מגדר הרגיל. השפים והקונדיטורים של לגונה על החוף ירכיבו עבורכם תפריט משובח ומגוון, הכולל מנות מובחרות - תאווה לעיניים ולחיך. התפריט המיוחד שלנו מתאים לכל דרישה, טעם ותקציב. אירוע בלגונה הוא חוויה קולינרית רגשית ובלתי נשכחת.
להתרשמות והזמנות:

חייגו- 1700-709-700 או כנסו לאתר http://www.laguna-ltd.co.il/
בלוג לגונה על החוף- http://lagunaltd.blogspot.com/
חפשו אותנו ברשתות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ועוד...




שיתוף אינדקס שימושון לגונה בטוויטר לגונה ביוטיוב